Storingen (support)

Bij Royal ICT kunt u terecht met allerlei vragen over uw computer en alles wat met uw computer te maken heeft.
Er zijn verschillende mogelijkheden om u te helpen.

Simpele problemen zullen we via de telefoon op proberen te lossen. Indien het nodig is komen we naar u toe of kunt u de computer naar ons toe brengen.

Hieronder kunt u meer lezen over alle mogelijkheden van onze Support.

Ondersteuning aan huis

Wanneer het probleem niet telefonisch of op afstand opgelost kan worden zullen we een afspraak maken. Indien gewenst komen wij bij u thuis langs op dag en tijdstip naar uw keuze. Wij lossen dan het probleem bij u thuis op zodat we ook kunnen zien of alle randapparatuur het nog doet. Indien u dat beter uitkomt kunnen wij ook uw computer meenemen. Dit kan in sommige gevallen ook voorkomen wanneer we aan huis niet de juiste middelen bij ons hebben.

Wij rekenen geen voorrijkosten in de gemeente West Maas & Waal, we komen uw computer geheel kosteloos halen.
Buiten de gemeente West Maas & Waal word een vergoeding van 19 cent per kilometer gerekend.

Telefonische ondersteuning

Heeft u een klein probleem met bijvoorbeeld software? Wij proberen dan telefonisch een diagnose te stellen. Is dit probleem eenvoudig op te lossen, dan geven wij instructies hoe u dit zelf kunt doen. Mocht dit niet gemakkelijk zijn, dan kunnen we ervoor kiezen om met u mee te kijken via remote ondersteuning. De enige voorwaarde hiervoor is dat uw computer nog werkt, inclusief toegang tot internet.

Voor telefonische ondersteuning brengen we u ons gebruikelijke uurtarief in rekening, met een minimum van 15 minuten.

Hulp Op Afstand

Wanneer u naar ons gebeld heeft kunnen we naast telefonische ondersteuning ook hulp op afstand bieden. Bij deze ondersteuning kunnen wij op onze computer meekijken op uw bureaublad en zo alles zien wat u ook ziet. Maakt u zich geen zorgen, u bepaalt of wij toegang krijgen of niet. U heeft hiervoor alleen een werkende internetverbinding nodig op uw computer.

Door hulp op afstand kunnen wij u precies laten zien waar het probleem zich op uw computer bevindt en kunnen wij dit voor u oplossen. Mocht hetzelfde probleem zich nog eens voordoen, kunt u het in de toekomst ook zelf oplossen, omdat u heeft gezien hoe het moet. Indien het niet lukt om het probleem te verhelpen zullen wij met u een afspraak maken. We kunnen dan bij u thuis komen om de computer op te halen of u kunt hem naar ons brengen.

Voor hulp op afstand brengen we u ons gebruikelijke uurtarief in rekening. We factureren u minimaal 15 minuten. Voor onze tarieven kunt u kijken op onze tarievenpagina.